Middag.

image2292


image2293


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! fy fan vad gott det ser ut!
Nu kommer ett riktigt freågeinlägg.. hoppas du tycker att det är okej. Du behöver itne svara på alla om du tycker att dem är för framfusiga!
Du har en skitbra blogg =) /Maja

-Hur var du som barn/tonåring? Festade du mkt? Hade du mkt vänner? Testa du droger? Hade du många killar :P
- Var och när och hur träffades du och Borzko? Var det kärlek vid första ögonkasttet? Festa ni eller har ni alltid varit "lugna"? Är du fortfarande kär i honom?
- Har du alltid haft en bra relation till dina föråldrar? Jenny? Jimmy?

Hoppas det är okej! Kramar

2008-02-02 @ 17:08:06
Postat av: Bim

---> Maja: Hej! Ja, det var mycket, mycket gott!
Och tack för berömmet om min blogg! Det glädjer mig att du tycker att den är skitbra! :-D

Visst kan jag väl svara på dina frågor! Tycker inte att de är alltför framfusiga, och tid har jag nu!

Jag var lugn som barn, och kanske inte så lugn som tonåring... (tyvärr)

Jag festade nog lite för mycket (tycker jag nu) under några år i tonåren.

Jag hade inte jättemånga vänner, men jag hade några bra vänner, och de i sin tur hade vänner, så då blev det ju en del i alla fall.

Alkohol och cigaretter var mina droger på sjuttiotalet.

Jag hade nog (som jag tycker nu) lite för många killar under några år i tonåren.

Borzko och jag träffades på jobbet. Vi var bara vänner först, eftersom vi båda två då var förlovade på annat håll. Så det var ju alltså inte kärlek vid första ögonkastet. Sen så hamnade vi på samma fest, och då var vi båda två singlar, och då gick det som det gick.

Vi festade en hel del då i början. Och vi festade även en hel del när barnen var mindre.

Ja, jag är fortfarande kär i honom.

Jag har alltid haft en bra relation till mina föräldrar, speciellt till min Mamma. Lite jobbigt var det kanske ibland när jag var i mina jobbigaste tonår.

Till både Jimmy och Jenny har jag alltid haft en väldigt bra relation. Men jag har jobbat hårt på det hela tiden.

Hoppas att du är nöjd med mina svar! *Kram*

2008-02-02 @ 17:19:01
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad gott det såg ut!

2008-02-02 @ 17:33:03
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Ja, det var det också! :-D

2008-02-02 @ 17:36:47
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0