Mobil-Blogg Ännu ett vårtecken!

20080223106.jpg
Mobil-Blogg
Ännu ett vårtecken!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag älskar vårtecken :)
Vilken härlig vårpromenad du har haft idag.
Skönt att komma upp i tid, och få ut så mycket av dagen som möjligt.
Hoppas du har en skön lördagsem. Vilka tror du på ikväll??
Jag har ingen speciell favorit alls ikväll, känns som ett mellan startfält.
Må så gott.
kramis!

2008-02-23 @ 15:24:45
Postat av: Bim

---> Nilla:
Ja, jag älskar också vårtecken!
Och det blev en skön liten promenad i dag.
Jag älskar att gå upp tidigt, så att dagen blir lång.
Jag hoppas i alla fall att BWO går vidare i kväll.
Ha en trevlig kväll!
Kram!

2008-02-23 @ 15:50:14
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0