Mobil-Blogg Till Therese.

20080223105.jpg
Mobil-Blogg
Till Therese.

Kommentarer
Postat av: Therése

Åååååå - TACK! :D Va glad och positivt överraskad jag blev! :)
Det börjar ju se riktigt beboligt ut nu! :)

Kram Therése

2008-02-23 @ 16:08:31
Postat av: Bim

---> Therése: Varsågod! Det var så lite så! Jag gick ändå nästan förbi, och då svängde jag bara upp till husen!

I det högra huset, det närmast skogen, bor det folk i nu. Det hängde gardiner och lampor i vissa fönster.

2008-02-23 @ 16:12:44
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Therése

:-)

Ser man på! När jag tänker efter så var det visserligen olika inflyttningsdatum på de lägenheter som man kunde välja att registrera sig för. Härom veckan fick vi hem papper om att vi får vara beredda på buller dagtid med i och med att husen längst mot busshållsplatsen inte kommer att vara klara då ännu.
Jag såg att du hade bilder från torget med. :) Vad säljs där förrutom de fina tulpanerna samt frukt och grönt? :)

2008-02-24 @ 11:16:51
Postat av: Bim

---> Therése: Ja, de verkar bli klara i ordning från skogen räknat. Det längst mot busshållplatsen är det fortfarande plast på.

På Torget säljer de bara blommor och frukt och grönt. Nu på vintern är det väldigt lite, men på sommaren är det massor.

2008-02-24 @ 12:42:30
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0