Till Linn och Malin! ;-D

Detta inlägg är speciellt till Linn och Malin, som kommenterade i går kväll, och undrade vad Jenny, Jimmy, och Borzko skulle få i Alla Hjärtans Dag-present!

Borzko fick en jättegullig gul nalle som håller i ett stort rött hjärta. Tänkte att han skulle ha den i lastbilen, och tänka på mig när han ser den! ;-D Ett gulligt kort fick han också.

Jimmy och Jenny fick likadant. Varsin nalle, likadana båda två, fast i olika färger. Inte likadana som Borzko fick. Varsitt gulligt kort också. Och så fick de faktiskt också varsin femhundrakronorssedel...

Här är länk till ett inlägg hos Jenny med bild på presenterna.

Måste bara också skriva av ett sms som jag fick av Jenny i dag:

"Mamma. Måste bara säga tack igen. Du är så snäll. Nu klarar jag mig tills lönen kommer. Du gör alltid mig så glad. Blev så glad i går. Så sparade jag det till i morse. Var så roligt att öppna det när jag vaknade! Älskar dig. Puss puss puss puss puss puss."

Kommentarer
Postat av: Malin

F*n! Haha nejdå! ;) Det var roligt att gissa iallafall, och lika roligt att få veta vad de fick! Själv fick jag ett sött halsband och lite hjärte-gott. Kärleksdagar är glada dagar. Och snart är det helg!

2008-02-14 @ 19:47:22
Postat av: Bim

---> Malin: Hahaha! Men lite rätt hade du ju! Och jag har alltid köpt telefonkort till Jenny tidigare, som du gissade på. Men numera så har hon abonnemang!
Kul att du också fick fint och gott! Och i morgon är det fredag! ;-)

2008-02-14 @ 19:53:47
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Linn

åh va gulligt! ska också ge mina barn sånt när jag får barn haha. Hela ens familj blir ju kärlek :D

2008-02-14 @ 22:20:34
URL: http://Linnsaaans.blogg.se
Postat av: Bim

---> Linn: Ja, det fungerar ju faktiskt så! Ger man så får man! Och det gäller väl både kärlek och presenter! :-)

2008-02-15 @ 20:36:30
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0