Dagens Dagbok - Fredagen den 11 juli 2008 - Kvällen. (Med Ett Fotografi.)

Sen så flyttade jag upp till vardagsrummet med min dator. Och så började jag att läsa i en ny bok: "Vålnader" av Joe Hill. Borzko satt också och läste. Och Jimmy satt på sitt rum och spelade WOW.


Jenny åkte direkt efter jobbet hem till Jocke i Södertälje för att sova där i natt. Nu har både Jenny och Jocke fyra veckors semester!


Vid niotiden så satte vi igång en dvd-film som både jag, Borzko, och Jimmy tittade på. Vi fortsatte vår reprisering av Beck-filmerna, och hade nu kommit till nummer nio: "Hämndens pris".


Lite gott att äta till filmen blev det också. Jag testade två nya (för mig) glassar i dag. Dom var väl båda helt okej. Goda men inte jättegoda. Dom slog ju inte direkt Ben & Jerrys Cookie Dough... ;-D






Filmen var slut vid halvelvatiden. Då återgick Jimmy till sitt WOW-spelande. Borzko läste i sin bok igen. Och jag satte mig med datorn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi älskar ben & Jerrys glass!

2008-07-12 @ 00:06:09
Postat av: Bim

---> Jenny: Hihi! Jag också! ;-D

2008-07-12 @ 08:06:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0