Dagens Dagbok - Fredagen den 18 juli 2008 - Första Halvan av Eftermiddagen. (Med Två Fotografier.)

När Jenny var klar med sin packning så gick vi alla tre till Centrum vid tolvtiden. Först var vi på Apoteket och köpte lite huvudvärkstabletter, plåster, och hårschampo. Sen så var vi på Clas Ohlsson och köpte dvd-skivor och skivfodral.


Efter det så gick vi till X-Change och växlade in lite pengar till Turkiska nya Lira, så att vi har lite när vi kommer ner.






Sen så gick vi och fikade på Café Maja som ligger mitt på Torget i Farsta Centrum. För mig blev det en caffe latte och en glass.


Jenny åkte sen iväg med ersättningsbussen. Hon skulle möta upp med Jocke och Tindra, och sen skulle dom tre vara barnvakt åt Jockes systers två barn. Hon kommer hem i morgon förmiddag för att packa ner det sista innan vi åker iväg.


När Jimmy och jag kom hem igen så satt han mest vid datorn. Jag höll återigen på och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma. Satt lite vid datorn också. Och så målade jag mina naglar med det nya nagellacket som jag fick av Jenny och Jocke.






Vid tvåtiden sen så satte jag mig ute i solen på vår uteplats i en timme, läste i min bok, och solade lite. När jag hade läst ut boken vid tretiden så gick jag in igen.

Kommentarer
Postat av: Therése

Var ligger X-change i Farsta? Har kollat efter det, men ej hittat stället. :S

2008-07-18 @ 15:32:10
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Therése: X-Change ligger i den sidan av Centrumet där Stadium och Burger King ligger. Men det ligger liksom på insidan. Mot Dressman till liksom. Mittemot nån liten kiosk/tobaksaffär. Gå in vid Burger King, och gå lite till vänster, så ligger det på vänster sida. :-)

2008-07-18 @ 16:54:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0