Dagens Dagbok - Fredagen den 18 juli 2008 - Första Halvan av Kvällen.

Sen så hjälptes Borzko och Jimmy åt med att sätta upp takboxen på Volvon. Så att vi får med oss alla fyra stora resväskorna i morgon... Dom åkte också och tankade bilen och kollade allt på den.


Efter det så tog jag fram trimmern och så snaggade jag Borzko. Jimmy behövde jag inte fixa den här gången, för det gjorde en kompis till honom i onsdags.


Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Och medan han gjorde det så gick Jimmy och jag iväg till Centrum. Vi handlade en kasse med matvaror och en kasse med gott till kvällen.


Vid halvniotiden sen så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet för att se på film, och äta och dricka lite gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0