Dagens Dagbok - Fredagen den 4 juli 2008 - Morgonen.

Även i dag så larmade min mobil klockan sju. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så åt jag frukost, fikade, och läste nyheter i datorn under tiden.


Borzko har sin lediga dag i dag, så han sov till åtta, och sen så gick han upp och genomgick sina morgonbestyr.


Jenny gick upp halvfem, och Jimmy klockan fem. Sen körde Jimmy Jenny till jobbet eftersom bussarna fortfarande inte kör... :-( Jenny jobbar mellan halvsju och halvfyra i dag, och Jimmy jobbar mellan sex och tre.


Nu, klockan halvnio, så är det redan tjugo grader varmt, solen skiner, men det verkar blåsa en hel del. Verkar komma en hel del moln också.


Men det blir nog ingen tur till stranden i dag. Jag tror att vi först ska veckostäda tillsammans. Och sen när vi är klara så ska vi nog gå till Centrum och shoppa lite. Borzko behöver nya skor, och kanske även lite kläder. Sen blir det väl altanen resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0