Dagens Dagbok - Lördagen den 12 juli 2008 - Morgonen.

Mobilen larmade klockan sju. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Åt sen frukost, fikade, och läste nyheter i datorn.


Borzko gick upp vid åttatiden och genomgick sina morgonbestyr.


Jimmy skulle sova till tolv i dag sa han i går kväll.


Jenny har sovit hemma hos Jocke i natt, så hon är inte hemma.


Vädret här klockan kvart över åtta: Soligt, men en hel del moln också, ganska så blåsigt, och arton grader.




Planer för dagen:


På förmiddagen så ska Borzko och jag hjälpas åt med veckostädningen. Sen på eftermiddagen så blir det slappande för oss båda två, förhoppningsvis i solen på uteplatsen. I kväll sen så ska vi gå ut på restaurang och äta middag. Det blir: jag, Borzko, Jimmy, Jenny, Jocke, och så min Mamma och Pappa.


Vad ska ni göra i dag?

Vad har ni för väder?

Ha en trevlig lördag, oavsett väder och oavsett vad ni gör!

Kommentarer
Postat av: NeroAnima

Jag och sambon ska fira hans födelsedag med en amerikansk dag i stan, handla amerikansk mat i en importaffär och lite sånt kul :-)

2008-07-12 @ 09:56:45
URL: http://www.neroanima.com
Postat av: Bim

---> NeroAnima: Det lät som en mysig dag! :-D

2008-07-12 @ 12:10:40
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0