Dagens Dagbok - Lördagen den 5 juli 2008 - Första Halvan av Kvällen.

Vid strax före sex så gick Borzko och jag iväg till Centrum, och så mötte vi upp med Jenny och Jocke där. Jenny hade jobbat, och Jocke hade sen mött upp med henne på jobbet.


Vi gick alla fyra till HemKöp och köpte en massa gott till kvällen. Och sen så gick vi hem.


Jenny och Jocke var sen på Jennys rum en stund.


Borzko och jag satt uppe i vardagsrummet och läste i varsin bok. Och jag läste även ut den andra boken i dag, och recensionen finns som vanligt i ett separat inlägg sedan tidigare.


Vid åttatiden så kom även Jenny och Jocke upp till vardagsrummet. Vi tittade då alla fyra på "Sommarkrysset", och så åt vi och drack vi en massa gott.


För min del så blev det Ben & Jerrys Cookie Dough-glass, Estrellas Vicknings-chips, och en skål med blandat smågodis. :-D


Efter att Sommarkrysset var slut, så gick Jenny och Jocke ner till Jennys rum för natten.

(Och Jimmy är ju fortfarande och LAN:ar hemma hos en kompis.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0