Dagens Dagbok - Lördagen den 5 juli 2008 - Förmiddagen.

Borzko vaknade och gick upp vid åttatiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning, och sen så åt han frukost. Jag tog en fika till och vi satt och pratade ganska så länge i köket.


Vid tiotiden så stack vi iväg åt varsitt håll. Borzko skulle in till stan i ett ärende, så han gick mot Centrum för att ta ersättningsbussen in till stan. Jag hade först tänkt åka med honom, men jag hade lite huvudvärk och bestämde mig för att ta en promenad istället.


Jag gick en promenad på ungefär en timme, i Hökarängen och i Farsta. Sen så satte jag mig i parken bakom vårt i hus, och njöt av solskenet, i en timme. Lyssnade på Sommarprogram under både promenaden och solandet. Kom hem sen igen vid tolvtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0