Dagens Dagbok - Måndagen den 7 juli 2008 - Morgonen.

I morse så larmade mobilen klockan åtta. Kände mig lite trött i går kväll, och dom hade ju lovat regn i dag, så jag sov en timme extra. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det som vanligt frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko hade gått upp klockan fyra och åkt iväg till jobbet. Och Jimmy hade gått upp klockan fem och åkt iväg till sitt jobb.


Jenny är ledig från jobbet i dag och i morgon, men hon sov hos Jocke i natt, så hon är inte hemma.


Jag har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska göra än i dag. Definitivt inget strandbesök i alla fall... Och förmodligen ingen promenad heller. För det regnar här... Tretton grader, blåser lite, regnar lite, mörkt, grått, dystert... Ser nästan lite höstlikt ut ute...

Kommentarer
Postat av: ONE SMALL DREAM

Jag tänkte nästan samma tanke som dig i går. Det här vädret vi har nu är skrämmande likt hösten, den kan väl ändå inte ha kommit hit redan??

2008-07-07 @ 10:03:33
URL: http://onesmalldream.blogg.se/
Postat av: Bim

---> One Small Dream: Usch... Nej... Det får vi verkligen inte hoppas... Jag vill ha mycket mer sommar. Tycker inte ens att det har varit så mycket än... :-(

2008-07-07 @ 10:07:52
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Usch man vill bara gråta när man tänker på hösten. Det var bara 5 grader här natten mot igår. Det får inte vara så på sommaren. Vart är värmen? Jag trodde inte att vi skulle få sämre sommar än vad vi hade ifjol men det är frågan om inte den här sommaren blir sämre. Min sambo får semester på torsdag och påstår att värmen kommer att komma tillbaka då. Vi får väl hoppas att han har rätt ;)



Kram

2008-07-07 @ 14:40:44
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, inte har det varit någon vidare sommar hittills i alla fall... :-( Jag är glad att vi har vår vecka i Turkiet att se fram emot! :-D

2008-07-07 @ 17:18:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0