Dagens Dagbok - Onsdagen den 30 juli 2008 - Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen. (Med två fotografier).

Även i dag så larmade mobilen klockan sju. Och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Klockan åtta så gick Borzko upp, och genomgick sina morgonbestyr. Sen så åt vi frukost tillsammans. Och så packade vi ner våra badgrejer, och fixade lite att äta och dricka för att ta med oss.


Vid niotiden så var vi klara, och stack iväg till Farstastrandsbadet. Sen så var vi där i ungefär tre timmar. Solade, läste, pratade, fikade, åt lite, och njöt av solen. Ingen av oss badade i dag.






Vid kvart över tolv så åkte vi hemåt. Jimmy var vaken och uppe när vi kom hem. Vi satte oss då alla tre i skuggan under parasollet på vår lilla uteplats. Borzko läste i sin bok, och Jimmy och jag satt med våra datorer. Och sen så satt vi där i ett par timmar.


Sen vid tvåtiden så gav sig Borzko iväg bort till Farstahallen för att träna. Jimmy och jag fortsatte att sitta på uteplatsen med våra datorer.






Så småningom så flyttade Jimmy in på sitt rum igen med sin dator. Då la jag mig i soffan på den nedre balkongen och läste i min bok.


Vid femtiden sen så kom Borzko hem från gymmet, och då blev det middag för oss alla tre. Efter middagen så satte sig Jimmy igen på sitt rum vid datorn. Borzko satt i köket och läste. Och jag satte mig på den övre balkongen och läste klart min bok.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bäst att jag passar på att skriva några rader nu när jag har datorn. Min sambo släpper inte gärna den bärbara ifrån sig och ingen av oss vill sitta vid gamla datorn i datarummet så då är det jag som blir utan.. Så du vet varför det hörs så lite av mig ;)

Visst har vi härligt väder nu! Jag hoppas verkligen att det håller i sig, men enligt vädret på tv:n så ska det regna här imorgon. Hoppas att dom har fel, vi tillbringar mest hela dagarna på stranden, det är helt underbart varmt i vattnet också. Om det ändå vore så här under större delen av året.



Hoppas att allt är bra med dig!



Kramar

2008-07-30 @ 23:01:42
Postat av: Bim

---> Josefin: Du får köpa dig en egen bärbar dator! För jag saknar dina kommentarer ibland! KRAM

2008-07-31 @ 08:33:39
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad gullig du är!



Haha min sambo brukar också säga att vi borde ha två, men det är jag som tycker att en räcker. Men han har bara semester i två veckor till, sedan kan jag ta tillbaka datorn. :)



Kramar



2008-07-31 @ 10:08:47
Postat av: Bim

---> Josefin: Okej! Då vet jag att du kommer tillbaka om två veckor! ;-D Kram!

2008-07-31 @ 18:32:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0