Dagens Dagbok - Söndagen den 13 juli 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag inne på Jimmys rum i ett par timmar. Han spelade WOW och jag höll på med lite allt möjligt i datorn.


Klockan halvnio så tittade jag på humorprogrammet "Det sociala spelet" på TV4, men jag tyckte inte det var speciellt kul i dag.


Vid niotiden så blev vi sugna på att se film och äta nånting gott. Så vi stack iväg i bilen och åkte till Statoil i Sköndal och handlade.


Och så satte vi igång en dvd-film. Det blev actionthrillern "Jumper". Recension på filmen finns i ett separat inlägg.


Borzko kom hem från sin Mamma vid tiotiden, han gick sen och la sig nästan direkt, för han ska upp klockan fyra i morgon bitti, för att jobba.


Filmen var slut vid halvtolvtiden. Då satte sig Jimmy igen på sitt rum vid datorn och spelade WOW. Och jag satte mig en stund hos honom igen med min dator. Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite i min bok en stund innan det är sovdags för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0