Dagens Dagbok - Söndagen den 13 juli 2008 - Morgonen.

I dag så larmade mobilen klockan halvåtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen blev det frukost med fika, och nyhetsläsning i datorn under tiden.


Vid niotiden så gick Borzko upp, och genomgår nu sina morgonbestyr. Sen så ska han iväg till Farstahallen för att träna på gymmet.


Jimmy, Jenny, och Jocke ligger och sover. Dom var ju och festade i går kväll/natt tillsammans med några från Jennys jobb (som ju är både Jimmys och Jockes före detta jobb).


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i dag. Jag hade hoppats på en dag på stranden... Men det är stora mörka moln här nu. Det verkar också blåsa ganska så mycket i dag. Men det är arton grader varmt, och ibland så strålar solen mellan molnen. Så promenadväder är det i och för sig, men tyvärr inget strandväder. Jag ska sitta här vid datorn en stund, och avvakta, så får jag se vad jag gör sen.


Vad ska ni göra i dag?

Vad har ni för väder?

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Idag ska jag bara ta det lugnt, är ledig från jobbet. Ska nog städa lite och äta något gott.

Jag bor också i Farsta så jag har precis samma väder som du.

Trevlig söndag på dig med.

2008-07-13 @ 09:45:57
Postat av: Bim

---> Marie: Okej! Lät ju som en dag med både nytta och nöje!

Ha det så bra! :-)

2008-07-13 @ 10:29:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0