Dagens Dagbok - Söndagen den 6 juli 2008 - Andra Halvan av Kvällen.

Vid strax före halvtio så kom Borzko hem från sin Mamma. Och vid strax efter halvtio så kom Jimmy hem från LAN:et som han har varit på hela helgen, sedan i fredags kväll.


Nu är klockan strax efter elva, och dom har båda två gått och lagt sig för att sova. Borzko ska upp klockan fyra i morgon bitti, och Jimmy ska upp klockan fem, och sen så ska dom båda två förstås åka till sina respektive jobb.


Jag blir väl sittande här ett tag till och varvar min tid mellan datorn och boken.

Kommentarer
Postat av: annebelle

Oj vad du bloggar, det tar en tid att läsa in sig när man varit borta ett tag. :-)

Vad tycker du om sommarpratarna än så länge då, är det någon som varit jättebra?

2008-07-06 @ 23:58:48
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Annebelle: Hahaha! Ja, jag bloggar kanske nästan lite för mycket nu när jag är ledig! ;-D



Jag tycker faktiskt att alla sommarpratarna har varit bra. Alla har ju något att säga och berätta, det är väl därför dom har blivit utvalda.



Det är ju alltid kul att lyssna på dom man tycker om, typ Peter LeMarc, och Lars Winnerbäck.



Och också på kända personer, som Margot Wallström, Björn Ranelid, Maj-Brith Bergström-Waland, och liknande.



Men också dom man absolut inte känner igen, dom är ju oftast intressantast, som en man som pratar om astrofysik, en advokat som pratar om hedersrelaterat våld, en samtalsterapeut som pratar om hennes flykt från dåvarande Östtyskland, och så vidare...



Så jag kan inte nämna någon favorit. Alla har varit bra, men på mycket olika sätt. Jag tror faktiskt att jag har blivit rörd och har fällt en tår, till nästan alla program hittills!

2008-07-07 @ 09:44:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0