Dagens Dagbok - Tisdagen den 1 juli 2008 - Första Halvan av Kvällen.

Efter middagen, fikat, och pratstunden, så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så stack han iväg med bilen till en kompis för att hjälpa honom med en sak.


Jenny duschade och gjorde sig i ordning, och sen så satt hon vid datorn en stund.


Jag höll på och fixade och plockade lite här hemma en stund, och sen så satte jag mig med datorn i köket en stund.


Klockan åtta så gick jag upp till vardagsrummet, och så tittade jag på "Allsång på Skansen". Magnus Uggla var bäst i kväll.


Vid halvniotiden så stack Jenny iväg för att åka in till stan en sväng och fika med några tjejkompisar.


Och vid niotiden så kom Jimmy hem igen från sin kompis.


Borzko kom hem sent från jobbet i dag, vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning när han kom hem.


Kommentarer
Postat av: anne

Ja, de kommer och de går...

Jag gillar dina outfits! En vuxen som gör det, härligt! ;)

2008-07-01 @ 21:27:48
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anne: Ja, det gör dom! ;-D

Ja, jag tycker det är lite kul att lägga in dagens outfit ibland! ;-)

2008-07-01 @ 21:32:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0