Dagsutflykt till Gävle i dag, med Borzko & Jimmy + min Mamma och Pappa.

I dag så blir det en dagsutflykt till Gävle med Borzko, Jimmy, och min Mamma och Pappa. Vi brukar göra den turen en gång varje sommar. Min Pappa är född och uppvuxen där. Och min Pappas bror, min farbror "Kulan" bodde där hela livet tills han dog sommaren 2005.

När han levde så åkte vi upp varje sommar och hälsade på. Och sedan han dog så åker vi upp för att lägga blommor i minneslunden och titta runt lite i stan.

Här är en länk från den 24 juli 2007 när jag, Borzko, Mamma, och Pappa var där.

Och här är en länk från den 3 juli 2006 när jag, Jimmy, Mamma och Pappa åkte upp.

I kväll så kommer väl förmodligen liknande text och liknande bilder från årets tur.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas att ni får en fin dag tillsammans.



Här skiner solen (än så länge) så det blir stranden idag också!



Ha det så bra!



Kramar

2008-07-31 @ 10:04:10
Postat av: Linus

Okej.

Hälsa Kulan från mig :-)

2008-07-31 @ 12:49:16
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det blev en riktigt trevlig dag! :-D Kram!

2008-07-31 @ 18:33:18
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Linus: Hahaha! Okej! ;-D

2008-07-31 @ 18:34:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0