Bytt bloggstatistik från Blogg.se till Google Analytics.



Nu har jag bytt från att kolla min besöksstatistik på Blogg.se till Google Analytics. Min besökstatistik på Blogg.se har gått ner med ungefär hälften, och jag har svårt att tro att det stämmer. Varför skulle hälften av mina läsare försvinna, när jag byter plattform på Blogg.se till Publish.me? För det var ju då alla försvann, och inte när jag bytte till Spotlife.

Om jag kollar tillbaka i tiden på Google statistik, så har den legat ganska så lika, och inte förändrats vid några byten från Blogg.se, till Publish.me och Spotlife. Så jag tänker hädanefter att följa statistiken där i stället. Jag tror att den visar mer rätt faktiskt. Så Maj månads statistik i inlägget nedanför kommer därifrån.


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag skulle skrivit på ett inlägg längre ner men då gick det inte att kommentera...



Apropå att statistiken blir sämre, tror det beror på vädret. Vad gäller kommentarer så är publishme ofta struligt och den här nya spotlifedesignen är lite klurigare... kanske är det så att folk ofta skippar att skriva något. Jag måste erkänna att jag har mycket svårt för den, men jag läser alltid ikapp ändå :-)

2008-06-04 @ 21:54:18
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Bim

---> En Mölnbobos Liv: Jo, så är det kanske... Får väl hoppas på att folk vänjer sig vid det nya då... För jag gillar det! :-D

2008-06-05 @ 20:20:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0