Dagens Dagbok - Lördagen den 14 juni 2008 - Eftermiddagen.

Och eftermiddagen blev lika lugn och stillsam som förmiddagen. Det var lika tråkigt väder som på förmiddagen, och regnet återkom på den sena eftermiddagen...


Min huvudvärk satt i, och jag kände mig lite trött, seg och låg. Så det var skönt med en riktig slappardag.


Plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma lite då och då. Men satt den mesta tiden i en av sofforna uppe i vardagsrummet.


Självklart så satt jag mest med datorn som vanligt. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och så chattade jag förstås med Jimmy och Jenny från Dreamhack i Jönköping.


Läste en hel del också. Läste ut "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg först. Och sen så började jag att läsa "Blaze" av Stephen King.


Borzko kom hem från jobbet vid halvtretiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Middag åt vi sen vi två tillsammans, vid fyratiden.


Och sen vid femtiden så började han förstås att titta på utsändningarna från fotbolls-EM på teve inför Sveriges match.


Jag satt också med honom uppe i vardagsrummet, men jag varvade boken med datorn, istället för att titta på teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0