Dagens Dagbok - Lördagen den 28 juni 2008 - Andra Halvan av Kvällen.

Sen efter "Sommarkrysset" så satte vi igång en dvd-film. Vi fortsatte med att titta igenom alla gamla "Beck"-filmer. I kväll blev det nummer sju: "The Money Man".


Nu är klockan strax efter elva, och filmen tog nyss slut. Jag satte mig med datorn igen, och Borzko sitter och zappar lite mellan kanalerna på teven.


Jimmy är fortfarande hemma hos sin kompis.


Jenny åkte hem till Jocke direkt efter jobbet, och sover där i natt.


Snart är det väl läggdags för mig och Borzko.


Kommentarer
Postat av: Duvan

Undra om "snart" innebär efter tolv då bim frågar kommer upp? Eller tidigare, hmm!!! Jag får väl se:)



2008-06-28 @ 23:52:38
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Jadå! "Snart" innebär efter tolv! Vi sitter fortfarande kvar här! Frågan kommer upp strax efter tolvslaget! :-)

2008-06-28 @ 23:56:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0