Dagens Dagbok - Måndagen den 9 juni 2008 - Eftermiddagen. (Med Två Fotografier.)

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Vi gick då direkt till Centrum, för en fika och en pratstund. Vi satte oss på Café Romano, på deras uteservering i solen, och fikade och pratade. Jag tog in en caffe latte, och en bägare med tre kulor glass.





Efter fika- och pratstunden så gick vi runt och tittade lite i Centrum, men köpte ingenting. Sen så gick vi hem, och Jenny tog sina grejer, och så gick hon tillbaks till Centrum för att åka hem till Jocke.





När Jenny hade gått, så höll jag på och fixade, plockade, och grejade med lite allt möjligt här hemma. Middag åt jag i min ensamhet vid femtiden.


Sen så satte jag mig i soffan på vår nedre balkong. Först så satt jag med datorn en stund och bloggade lite. Och sen så läste jag i min bok: "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0