Dagens Dagbok - Onsdagen den 18 juni 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Sen efter fikat så gick vi runt och tittade i affärer. Jag köpte mig två svarta toppar i dag igen, och även på Axelssons i dag igen. En kostade 99:- och en 149:- (Bilder på dom kommer i ett separat inlägg.)


Jag köpte också åtta stycken pocketböcker på Akademibokhandeln. Jenny valde några och jag valde några. Det var som vanligt tag fyra och betala för tre, så för oss blev det tag åtta och betala för sex. Hade också presentkort på 200:- som jag utnyttjade. (Bilder på böckerna kommer också i ett separat inlägg.)


Vid femtiden sen så gick vi och åt middag på Taco Bar. Jag åt en Vegetarisk Taco Salad. Mycket god var den. (Mobilbloggad bild finns längre ner.)


Efter det så åkte vi hem mot Farsta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0