Dagens Dagbok - Onsdagen den 25 juni 2008 - Kvällen.

Så småningom så satte jag mig uppe i vardagsrummet. Datorn var med förstås. Men jag började också att läsa i en ny bok: "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda.


Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag, sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och resten av kvällen så tittade han på em-fotbollsmatchen på teve.


Jimmy kom hem vid elvatiden.


Nu är klockan halvtolv, och både Borzko och Jimmy har gått och lagt sig. Och Jenny sover hemma hos Jocke. Och jag sitter här med datorn och boken som vanligt.

Kommentarer
Postat av: © chn, tonårsblogg.

godnatt, hoppas du vaknar bra imrg och dröm inga mardrömmar! :) kram, cilaa.

2008-06-25 @ 23:43:54
URL: http://cilaa.blogg.se/
Postat av: Bim

---> chn, tonårsblogg: Tack det samma! :-)

2008-06-25 @ 23:53:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0