Dagens Dagbok - Söndagen den 22 juni 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Sen så satt jag i köket och slöade och varvade min tid mellan datorn och boken: "Maken" av Dean Koontz.


Jenny la sig och sov i en timme, eftersom hon skulle jobba sent i kväll. Sen när hon vaknade, så duschade hon och gjorde sig i ordning.


Vid fyratiden så kom Jimmy hem från sin helg uppe i Norrtälje. Han hade haft det bra och trevligt hela helgen.


Sen vid halvfemtiden så åkte Jenny iväg till jobbet. Hon ville äta middag där innan, och sen så skulle hon jobba mellan sex i kväll och tills två i natt. Och sen så kommer hon hem hit och sover i natt.


Jimmy och jag åt middag vid halvfemtiden.


Efter middagen så satte sig Jimmy vid datorn på sitt rum. Och jag satte mig i köket och varvade återigen datorn med boken.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Meen åt du ingen glass igår? Va konstit..

2008-06-22 @ 20:35:36
Postat av: Bim

---> Jenny: Hahaha! Snacka om att mina bloggläsare har koll på mig! ;-D Nej, jag åt faktiskt ingenting i går kväll, trots att det var lördag! Jag åt så mycket på Midsommarafton, så det räckte för i går också! ;-) Men faktiskt, så har jag ätit både glass och chips i kväll! Dock inte Ben & Jerrys glass, utan GB:s glass, vanilj med krossad choklad.

2008-06-22 @ 21:01:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0