Dagens Dagbok - Söndagen den 29 juni 2008 - Första Halvan av Eftermiddagen.

Vid tolvtiden sen så tog jag återigen med mig min bok, och så gick jag ner till parken bakom vårt hus. Satte mig på parkbänken igen och läste och njöt av solskenet. Satt där i ungefär i en timme, till ettiden.


Gick sen hem igen vid ettiden och åt lite lätt lunch och tog en fika. Sen så satte jag mig på vår lilla uteplats, och tog datorn med mig.


Sen vid halvtvåtiden så kom Borzko hem från gymmet. Han åt också lite lunch och tog en fika. Och så satte han sig också på vår lilla uteplats, och så läste han i sin bok.


Vid tvåtiden sen så kom Jimmy förbi i Oldsmobilen tillsammans med två kompisar. Dom stannade bara i en kort stund, och sen så åkte dom iväg igen.


Sen vid tretiden så åkte Borzko iväg hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0