Dagens Dagbok - Söndagen den 29 juni 2008 - Första Halvan av Kvällen. (Med Två Fotografier.)


Jimmy kom hem vid sextiden. Då åkte han och jag iväg direkt till McDonalds i Sköndal för att äta middag där. Jag åt en grekisk sallad med vitlök- och örter-dressing, salladsbröd, och fanta free. Och så en kaffe cool.






När vi kom hem igen vid sjutiden så tog jag med mig min dator, och så satte jag mig hos Jimmy på hans rum. Vi pratade, fikade, lyssnade på musik, och satt givetvis med våra datorer och höll på med allt möjligt. Jimmy tittade lite på Discovery-kanalerna på teve också.



Kommentarer
Postat av: Emma

åh, vad god salladen såg ut :) hm.. jag har nog aldrig ätit sallad på mcdonalds, men den där ska jag prova :D

2008-06-29 @ 21:36:17
Postat av: Bim

---> Emma: Jag tyckte att den var jättegod, och även dressingen och brödet. Så testa du! :-D

2008-06-29 @ 21:39:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0