Dagens Dagbok - Söndagen den 29 juni 2008 - Förmiddagen.

Jag bestämde mig sen för att varken åka till badet eller att gå ut på en promenad. Vid kvart över nio så tog jag med mig en ny bok: "P.S. Jag älskar dig!" av Cecelia Ahern, och så gick jag ner bakom vårt hus och satte mig i parken där på en bänk. Njöt av solskenet och läste.


Vid tiotiden så ringde Jimmy, och han hade precis vaknat. Jag gick då upp och hem, och så tog jag en fika och en pratstund med honom när han åt frukost. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Efter det så åkte Jimmy och jag ut på en liten biltur. Han hade lånat hem en av sina jobbarkompisars bil i natt. En stor, gammal amerikanare. En grön Oldsmobile Cabriolet. En sån bil som jag kallar för en raggarbil. ;-)


Och eftersom det var en cab, och det var strålande sol ute, så bjöd Jimmy mig på en liten biltur. Jättemysigt att sitta och åka nercabbat med honom en stund.


Sen vid tolvtiden så släppte Jimmy av mig hemma igen, och så åkte han iväg hem till en kompis.


(Några bilder från bilturen kommer senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0