Dagens Dagbok - Söndagen den 8 juni 2008 - Förmiddagen.

Borzko och jag åkte iväg till stranden vid strax före halvtio. Strålande sol och jättevarmt när vi kom dit. Men efter bara cirka en halvtimme så började det att komma stora moln... Och vid tiotiden så var det helt igenmulet. Men det var varmt och skönt ändå. Så vi satt i solstolarna och läste i våra böcker.


Vid elvatiden så gav vi upp, för det såg inte ut som om solen skulle komma fram igen. Så vi packade ihop våra saker och gav oss iväg därifrån. Borzko gick till Farstahallen för att träna, och jag åkte hem.


Satte mig i soffan på nedre balkongen när jag kom hem. Och så varvade jag som vanligt datorstunder med bokläsning i boken: "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist.


Lite lätt lunch och en fika blev det vid tolvtiden också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0