Dagens Dagbok - Söndagen den 8 juni 2008 - Kvällen.

Vid sextiden sen så flyttade jag upp till vår övre balkong. Satt där i den underbara kvällssolen och hade datorn i knäet.


Vid sjutiden så kom Jimmy och hans kompis Kristian hit en sväng. Jimmy skulle hämta sina arbetskläder och lite andra grejer, eftersom han bor borta nu tills på fredag.


När dom hade åkt så satte jag mig återigen på vår övre balkong. Solen hade då försvunnit bakom huset, men det var skönt ändå. Började läsa ytterligare en ny bok, den fjärde den här helgen. Nu blev det Camilla Läckbergs nya bok "Sjöjungfrun".


Satt där och njöt av kvällen till strax efter nio. Då kom Borzko hem från sin Mamma, så då flyttade jag in, och ner i köket, för en pratstund.




Nu ska jag strax gå och lägga mig, och läsa lite till i min bok, innan det är dags att sova vid halvelvatiden. Sen så väcker Jenny mig när hon kommer hem i natt, för jag vill att hon ska göra det. Hon jobbar ju skiftledarpass till elva, och kanske lite senare. Förra gången så var hon inte hemma förrän vid ettiden.


Bara tre arbetsdagar kvar nu... Vi har avslutning på onsdag. Sen har vi i och för sig två konferensdagar, med övernattning, på torsdag och fredag. Så sommarlovet börjar ju egentligen på torsdag, fast det känns mer som om det börjar på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0