Dagens Dagbok - Söndagen den 8 juni 2008 - Morgonen.

I dag så larmade min mobil klockan sju. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så satte jag mig i köket och åt frukost och fikade, samtidigt som jag läste nyheter i datorn.


Borzko gick upp halvnio och genomgick sina morgonbestyr förstås.


Jimmy är inte hemma. Han bor ju i lägenheten i Bagarmossen nu, i en vecka, med sin kompis Kristian.


Jenny är inte heller hemma. Hon sov hos Jocke i natt, och sen så ska hon jobba ett skiftledarpass i dag mellan två och elva.




Nu ska jag packa min badväska, och så ska jag ge mig av till Farstastrandsbadet. Tänkte lägga mig där i ett par timmar och sola och läsa.


Förmodligen så får jag sällskap dit i dag. Borzko följer nog med mig en stund dit, och sen så går han nog till Farstahallen och tränar efter ett par timmar på stranden. Men då åker jag hem och slappar hemma på uteplatsen istället.


Ha en härlig söndag allihopa, vad ni än gör! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0