Dagens Dagbok - Tisdagen den 24 juni 2008 - Eftermiddagen.

Killen från OnOff kom vid strax efter tolv. Min nya diskmaskin hade han förstås med sig. Han tog bort den gamla, och sen så installerade han den nya. Lite strul blev det, så det tog lite längre tid än beräknat, men vid halvtretiden så var han klar i alla fall.


Jag höll på med mina böcker och mina bokhyllor under tiden. Flyttade om och fixade i ordning. Så nu har jag fått in alla nya böcker i hyllorna, och det finns även lite plats över för kommande köp.


Jimmy hade körlektion för sitt lastbilskörkort i dag klockan halvtvå, så han kom hem sen direkt efter, vid kvart i tre.


Han hjälpte sen mig med att fixa i ordning allt efter diskmaskinsinstallationen. Han satte tillbaka en list, och också en sockel.


När vi var klara med det så åt vi middag. Och sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så blev det lite tid för oss båda vid våra datorer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0