Dagens Dagbok - Tisdagen den 3 juni 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Och precis som i går så var det strålande sol från en klarblå himmel och jättevarmt. Så jag bytte bara om till korta shorts och litet linne, och så satte jag mig på vår lilla uteplats. Satt där sen och solade och läste i min bok: "Någon slags extas" av Johan Kinde.


Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Då åt han och jag middag tillsammans. Satt ute på vår uteplats och åt i dag, och sen efter maten så satt vi kvar ute och fikade och pratade en stund.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig på sitt rum, med datorn, teven, och tevespelet.


Själv så satte jag mig i soffan på nedre balkongen, och så fortsatte jag att läsa i min bok en stund.


Efter det så kollade jag mitt bankkonto, och då upptäckte jag att skatteåterbäringen hade kommit in på kontot redan i dag. Så då satte jag mig och betalade vår Turkiet-resa, och förde lite pengar hit och dit. Skrev ut papper på resan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0