Dagens Dagbok - Torsdagen den 19 juni 2008 - Förmiddagen.

Klockan nio hade jag tid på Bilbesiktningen, och jag kom in punktligt. Bilen gick igenom besiktningen, så vi behöver inte göra någon ombesiktning. Men dom hade två punkter som dom påpekade, och dom ska vi givetvis åtgärda.


När jag kom hem igen, så var jag bara hemma en kort stund, och sen så gick jag till Centrum och till ersättningsbussarna mot stan. Åkte till Skanstull för att lämna blod på SöderTappen. Var där halvelva, och upptäckte då att dom öppnar elva på torsdagar... Så det blev en fika på Espresso House så länge.


Sen klockan elva så gick jag iväg och lämnade blod. Allt gick bara bra som vanligt. Tog en fika där efteråt också. Och sen så åkte jag mot Farsta igen.


(Två mobilbloggade fotografier från förmiddagen finns sen tidigare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0