Dagens Dagbok - Torsdagen den 26 juni 2008 - Eftermiddagen.

Efter lunchen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Sen efter det så satte jag mig i solen ute på vår lilla uteplats och läste i min bok: "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda.


Flyttade så småningom in på vår nedre balkong, och satt där i skuggan istället. För jag kände att det började bränna om kinderna...


Varvade sen datorn med boken som vanligt.


Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han hade haft körlektion i dag också, och sen så hade han jobbat över en stund. Han och jag åt då middag tillsammans, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag hoppas du tycker boken är lika underbar som jag ;-)

2008-06-26 @ 21:16:12
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Jag tycker att boken är bra. Men faktiskt bara bra, inte jättebra. Kanske hade lite för höga förväntningar av den. För jag har hört så mycket om den. Bra är den, men inte underbar. Men den kanske blir ännu bättre. Har läst kanske en tredjedel nu.

2008-06-26 @ 21:22:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0