Dagens Dagbok - Torsdagen den 5 juni 2008 - Kvällen.

Jag satt/låg sen i soffan på nedre balkongen fram till åttatiden. Läste mest i min bok: "Ur vulkanens mun" av Helena von Zweigbergk. Men varvade också med lite datorstunder.


Vid åttatiden så kom Borzko hem från jobbet. Då gick jag in från balkongen och gjorde honom sällskap när han åt middag. Jag tog en fika samtidigt, och vi hade en pratstund.


Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig i köket och läste i sin bok. Och jag satt också i köket och läste i min bok, och varvade med datorn.




Nu är klockan strax elva. Borzko har gått och lagt sig för att sova, för han ska jobba extra i morgon, och ska gå upp tidigt.


Jag ska strax åka iväg för att hämta upp Jenny på jobbet. Hon trodde att hon skulle vara klar vid tjugo över elva, så jag åker härifrån vid tio över elva. Vi är väl då hemma förhoppningsvis vid halvtolvtiden. Sen så blir det väl lite bokläsning för mig igen, innan det är sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0