En liten lista var ju länge sedan jag gjorde! ;-D

Ja, en lista var faktiskt rätt så länge sen jag gjorde. Den här listan hittade jag i Denise Rudbergs blogg. Och jag utmanar er alla som känner för det, att göra den här listan också. Om ni gör den, så skriv i kommentarerna, så jag kan kolla in den.

Hur lång är du?
163 centimeter.

Vilken ögonfärg har du?
Blå.

Vilken hårfärg har du?
Typ mörkt rödblond... Fast blekt ljusblont sen många år tillbaka.

Familj?
Borzko 51 år, Jimmy 20 år, Jenny 18 år.

Har du någon bil?
Ja, en granatröd Volvo 850 i 1995 års modell.

Musik du lyssnar på?
Favoritmusiken är hårdrock, rock från sextiotal och framåt,  och metal. Men jag gillar också pop, svenskt, r&b, dance, hiphop, och mycket annat.
Det jag däremot absolut inte lyssnar på, det är klassiskt, opera, operett, dansbandsmusik, och femtiotalsrock.

Vem ringde dig senast?
Jenny, vid halvfyratiden, när hon precis hade slutat att jobba för i dag.

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förmodligen så bor vi väl kvar här i Farsta, fast bara jag och Borzko då. Förmodligen så jobbar jag kvar i skolköket på Hagsätraskolan. Förhoppningsvis så kanske jag har blivit både mormor och farmor! ;-D

Vilka städer har du bott i?
Bara Stockholm.

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
Inte ett endaste litet poäng.

Vilket program läste du på gymnasiet?
Jag gick tyvärr aldrig gymnasiet.

Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys Cookie Dough.

Kan du några andra språk än svenska?
Dålig engelska.

Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, med Jenny när hon var fyra år och ramlade i en trappa och slog i huvudet.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

Favoritdrink?
Alkoholfria drinkar.

Hur gör du för att lufta din ilska?
Det beror på med vem det är och i vilken situation.

Vad är du rädd för?
Att det ska hända mina barn något, det är ju den största rädslan.
Andra mindre rädslor jag har, det är: flyga, höjder, tvestjärtar, larver, mörkret, social fobi, m.m.

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
Sju år.

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Oärlighet, missunsamhet, avundsjuka, svartsjuka, falskhet.

Hur många tatueringar har du?
Tio stycken, och fler lär det säkert bli.

Vad ska du göra idag?
Klockan är snart fem. Och i kväll ska jag läsa i en bok, sitta med datorn, titta på Sommarkrysset på teve, umgås med Borzko, och äta en massa lördagsgodis.

Kommentarer
Postat av: Duvan

Jag antog den förstås!

2008-06-28 @ 17:07:01
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Okej! Dig kan man ju lita på! Jag ska kolla in din direkt! :-)

2008-06-28 @ 17:10:05
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: annebelle

Jag är en pålitlig person också. Kolla in hos mig. Och säg HEJ!

2008-06-28 @ 18:33:31
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Annebelle: Jag har redan sett din lista! Och faktiskt redan kommenterat! ;-D

2008-06-28 @ 18:55:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Joakim Eriksson

Jag har gjort listan. Det var riktigt kul!

2008-06-28 @ 19:02:22
URL: http://jocketheman.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jocke: Då ska jag kolla in den hos dig! Kul att du hängde på! :-)

2008-06-28 @ 19:06:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0