Jag är då ingen stor tevetittare precis...




Ja, jag är då ingen stor tevetittare precis... Jag har inte sett på teve en endaste liten minut, sedan jag såg Eurovistion Song Contest för tre veckor sen, lördagen den 24 maj.

Men jag sitter ju desto mer med datorn! Och även med böcker! Så det är ju därför som jag nästan aldrig ser på teve. Jag prioriterar mycket hellre datorn och böckerna.

Jag såg ju förresten en dvd-film förra helgen, Borzko och jag såg en Beck-film på lördagen.

Jag ska försöka att se lite mer dvd-filmer nu när jag är ledig. Jag har ju en hel del som jag vill se. Men jag har ju så svårt att slita mig från datorn och böckerna!

Vanlig teve blir det nog inte så mycket. Det blir väl "Sommarkrysset" (som är inställt nu när det är fotbolls-EM...) på lördagar, och "Allsång på Skansen", som börjar tisdagen den 24 juni.

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag ser på tv lika"mycket" som du. Men jag sitter också heller vid datorn. Tiden räcker inte till både ock./ahnna

2008-06-14 @ 11:03:05
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, man har ju inte obegränsat med tid. Och jag prioriterar verkligen datorn och böckerna framför teven.

2008-06-14 @ 11:06:56
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Duvan

Det kommer inte så mycket på tv nu.

2008-06-14 @ 12:16:33
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Nej, det är väl typ Fotbolls-EM, O.S. i Kina, och en massa repriser! ;-D

2008-06-14 @ 12:20:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0