Nu ska jag äta lite smalt och nyttigt i ett par dagar! ;-D

Nu är jag så trött på att jag aldrig får bort mina sista kilon. Så nu har jag handlat lite smalt och nyttigt som jag ska äta i ett par dagar framåt. Jag har ätit så mycket onyttigt under dom senaste veckorna, så nu känner jag verkligen för att bara äta smalt och nyttigt. Ska dricka näringsdrycker, och så ska jag äta knäckebröd, grönsaker, och frukt. Kaffe och Fun Light blir det också. Och kanske fiberhavregrynsgröt. Handlade dryckerna och brödet i dag, och i morgon ska jag handla frukt och grönt på Torget. Började i dag, och ska i alla fall köra så i fem dagar. Sen blir det väl lite annat under Midsommarhelgen. Och så kanske jag sätter igång igen i nästa vecka.






Kommentarer
Postat av: Snurran

Inte för att jag tycker du behöver det, men det där känner man väl bäst själv. Lycka till iallafall! :-) kram

2008-06-15 @ 18:23:03
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, jag har aldrig påstått att jag är tjock, eller behöver det. Men jag har två kilon som absolut vill hänga kvar, och det känns på kläderna. Tycker att det kan vara skönt att få bort dom nu. Och också lite skönt att typ rensa ut lite ur kroppen. Så nu känner jag verkligen för det här. Det är nog ingen mer än jag själv som ser skillnad. Eller framförallt så känner jag skillnaden. Jag vill verkligen väga 57 kilo. Jag vet att det är perfekt för mig och för mina kläder.

2008-06-15 @ 18:28:40
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0