Utmaning!

Jag blev utmanad av Therése. 

The Rules:

* Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

What were you doing ten years ago?

För tio år sen så var det år 1998. Då var jag 37 år, Borzko 41 år, Jimmy 10 år, och Jenny 8 år. Vi bodde då i Hagsätra, och hade bott där i ett år, sedan 1997. Jag jobbade då på Vivo-butiken i Hagsätra. Satt mest i kassan, men hjälpte också till i charken ibland, och även på kontoret. Vi umgicks mycket då med tre andra familjer som bodde i samma hus, och som hade barn i ungefär samma åldrar.  

What are five things on your to-do list today?

Well, jag har:

1. Promenerat.
2. Läst ut en bok.
3. Solat på balkongen.
4. Handlat nyttigheter.
5. Bloggat.

Places you've lived?

På sju platser: Örby, Kristineberg, Örby, Solberga, Rågsved, Hagsätra, Farsta (alla platserna ligger i Stockholm).

What are 5 things you would do if you were a billionaire?

1. Säga upp mig från jobbet.
2. Ge bort massor med pengar till mina nära och kära.
3. Köpa en häftig lägenhet i stan.
4. Bo i Thailand på vintrarna.
5. Ha en betjänt/kock/städerska.

People you want to know more about:

Jag "taggar":
1. Jenny.
2. Jimmy.
3. Jocke.
4. Snurran.
5. Angela.
6. Duvan.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag kommer nog att svara i morgon, men jag har nog inga att föra detta vidare till - åtminstone inte 6 personer, men kanske iallafall tre? ;-D

2008-06-15 @ 22:54:28
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Gör som du vill! Tre är väl okej! :-)

2008-06-15 @ 22:57:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Nu har jag svarat! :-)

2008-06-16 @ 12:42:58
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Kul! :-D

2008-06-16 @ 14:20:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0