Dagens Dagbok - Onsdagen den 21 maj 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag i köket och läste i boken "Vigilante" av Andreas Roman, och så varvade jag med datorstunder. Läste även ut boken lite senare.


Jimmy satt först i sitt rum vid datorn, och sen kom han ut till köket med sina teoriböcker, och så satt han och pluggade lastbilskörkortsteori.


Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt då middag, och Jimmy och jag tog en fika samtidigt, och så satt vi alla tre en stund och pratade. Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning.


Jenny har ju varit sjuk, och hemma från skolan, i dag också. Hon är fortfarande kvar hos Jocke i Södertälje, och sover där i natt också.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej. Tänkte bara skriva att vi inte vann budgivningen på huset :(

Känns trist, det var verkligen ett jättefint hus, dum som man är så hade man mer eller mindre möblerat huset i tankarna.. Men det kommer väl fler hus(någon gång, det känns långt borta just nu)



Sov så gott!



Kramar

2008-05-21 @ 21:32:12
Postat av: Junitjej

Nu har jag också fler inlägg på startsidan! Jag valde 30 st.

2008-05-21 @ 22:34:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Borthy

Vad fint du fått här! Så snygga bilder på dig i din header!

2008-05-22 @ 01:54:11
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Hej! Alltid kul att höra ifrån dig! :-D

Tråkigt att ni inte fick huset... :-( Men det går säkert bättre nästa gång! :-) Jag ska hålla tummarna ännu hårdare då!

Ha det så bra!

Kram!

:-D

2008-05-22 @ 14:57:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Junitjej: Okej! Vad bra! Jag är jättenöjd med mina 50 nu! :-D

2008-05-22 @ 14:58:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Borthy: Tack ska du ha! Det glädjer mig! :-D

2008-05-22 @ 15:00:00
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack :)



Jag lovar att säga till när vi hittar nästa hus, fast det känns ganska hopplöst. Försöker att tänka att det är en mening med allt och att det inte var meningen att vi skulle ha det här huset.. (Men jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte är besviken..)



Är allt bra med dig då? Det är ju fredag imorgon och nu är det inte så många arbetsdagar kvar.. Det kommer att gå fort :) (Sen får vi ju hoppas på att sommaren inte går lika snabbt förbi).



Älskar verkligen den här årstiden, jag trivs bäst när det är ljust ute hela tiden. Jag är ju mörkrädd men att gå och lägga sig nu är nästan som att gå att lägga sig på dagen. Om det ändå kunde vara så här ljust året om. Har ni lika ljust på kvällarna och nätterna i Sthlm?



Nu ska jag göra iordning mig, brorsans son fyller 7 idag så vi ska dit och uppvakta honom. Jag har tre syskon, min tvillingbror bor granne med mig, och min syster och min andra bror bor ca 5 minuters bilväg härifrån (de bor i samma område), och fem minuter åt andra hållet bor mamma och pappa. Det är skönt att ha familjen nära :)





Haha det här blev ett lång kommentar, hoppas jag inte tråkat ut dig :)



Kramar

2008-05-22 @ 17:25:18
Postat av: Bim

---> Josefin: Hej! Nej då! Du tråkar aldrig ut mig med dina långa kommentarer! Jag tycker bara det är roligt att få många och långa kommentarer!



Jag förstår att du är besviken över huset... Men det kanske trots allt var en mening med det. Du får tänka så. Ert drömhus kommer säkert snart, och då blir det ert.



Jag älskar också den här årstiden. Jag är ju också mörkrädd! Här är det väl ljust till ungefär halvtiotiden nu.



Hoppas att ni hade en trevlig familjekväll!



Kramar!

2008-05-22 @ 22:12:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0