Dagens Dagbok - Tisdagen den 20 maj 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så höll jag på och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma en stund.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Vi åt middag tillsammans vid fyratiden, och sen så blev det en fika efteråt, och en pratstund. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Efter det så satte sig Jimmy framför datorn på sitt rum. Jag höll på och plockade och fixade lite igen, och sen så satte jag mig med datorn i köket.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hejsan



När du skriver dina inlägg har du en färdig mall eller skriver du inläggen helt från början?

2008-05-20 @ 18:57:01
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Hej. Jag förstår varför du frågar. Eftersom mina Dagboks-inlägg är så lika varandra dag efter dag. Men det är för att mina dagar är så lika varandra dag efter dag. Och jag tycker om att ha det så. Men jag skriver alltid inläggen helt från början varje dag.

2008-05-20 @ 19:04:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0