Dagens Jobb - Onsdagen den 7 maj 2008.

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Och även i dag så var jag först den första halvan av dagen i skalen och fixade grönsakerna. Och den andra halvan av dagen så var jag i diskrummet och hade hand om disken.


I dag så serverade vi soppa (tomatsoppa), mjukt bröd (skivad limpa), och pålägg (skivad ost). Vi hade förstås också vår salladsbuffé som vanligt. Och vi hade även några bleck med couscouspytt kvar sen i går som vi serverade som rest.


Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Jag och min kollega i diskrummet fick klara oss utan hjälp i dag, men det flöt på rätt så bra ändå, och ingenting speciellt hände. Och vi kunde sitta ute och fika på eftermiddagsrasten i dag också.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Fast solen inte sken..? ;-)
*kram*

2008-05-07 @ 21:46:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Den sken faktiskt just då! :-D

2008-05-08 @ 18:19:46
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0