Dagens Jobb - Tisdagen den 13 maj 2008.

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Och precis som i går, så var jag först en stund i skalen på morgonen, och förberedde grönsakerna. Efter det så dukade och förberedde jag matsalarna. Och sen så var jag andreman i stora matsalen.


I dag så serverade vi fiskpanetter, kokt ris, och filsås. Och självklart vår fina salladsbuffé också.


Vi var fulltalig personalstyrka. Lite strulig dag i dag också var det, men i alla fall bättre än i går. Allt flöt ändå på bara bra, och ingenting speciellt hände.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Kom de och rensade avloppet då?

2008-05-13 @ 21:21:55
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Snurran

Du, den här "kom i håg mig-funktionen fungerar inte, man får skriva i på nytt varje gång man skriver trots att man kryssar i rutan :-/ kram

2008-05-13 @ 21:23:41
Postat av: Bim

---> Snurran: Jadå! Dom kom vid åttatiden i morse! Så sen så funkade allt så bra så! :-D

2008-05-13 @ 21:26:24
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag vet. Det är faktiskt lite irriterande. Det blir ju så för mig med, varje gång jag ska svara på en kommentar. Men jag har läst i flera andra bloggar som är flyttade, att dom har samma problem. Så det är inget som bara är hos mig. Så förhoppningsvis så kommer det väl att åtgärdas snart.



Men du behöver väl inte SKRIVA i det varje gång. Om jag bara klickar i rutan, och går med piltangenten neråt, så är det ju bara att "hämta upp" texten till rutan.

2008-05-13 @ 21:28:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Visst är det så, men lite jobbigt är det ;-D

2008-05-13 @ 21:41:55
Postat av: Snurran

och ibland behöver jag inte fylla i några bokstavs och sifferkombinationer alls som spamskydd, ibland är det den gamla vanliga och en gång fick jag skriva i två hela ord som spamskydd..? Jaja, det är väl s.k barnsjukdomar, hihi! kram

2008-05-13 @ 21:44:02
Postat av: Bim

---> Snurran: Jo, jag tycker själv att det är irriterande... För ibland glömmer man, och så blir man en Anonym Typ! ;-)

2008-05-13 @ 21:46:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Snurran: För oss som är inloggade på Blogg.se, så behöver vi inte fylla i några spam-bokstäver alls. Det är jättebra tycker jag. Så det är bara "ni utanför" som får fylla i bokstäver. Jag tror att dom två engelska orden, är nu i det nya. Men sen när allt är klart, så ska det tydligen vara dom fyra bokstäverna/siffrorna igen. Men, men, det lär säkert ta ett bra tag innan allt är helt bra...

2008-05-13 @ 21:48:30
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Ja, det blir säkert bra till slut iallafall. Fast jag tycker det är konstigt att jag flera gånger har sluppit spamskyddet också, för jag är ju aldrig inloggad på blogg.se... hålen i myggnätet är lite stora ibland liksom..? ;-)

2008-05-13 @ 21:54:05
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det får vi hoppas att det blir... Så mycket strul som vi har stått ut med nu... Hålen i myggnätet är nog så stora så lejon kommer igenom...

2008-05-13 @ 21:56:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0