Dagens Shopping - 080510 - En bok.

image3111

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ett väldigt bra köp :)
Hoppas att du kommer att tycka om boken och fortsätter att läsa Anna Janssons böcker. Vissa av böckerna kan vara lite trög innan man kommer in i handlingen, men sedan vill man inte lägga ifrån sig boken. Ska bli kul att höra sedan vad du tyckte om den (det enda negativa är att det går alldels för snabbt att läsa ut dom..)

Kramar

2008-05-10 @ 17:02:29
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag stod där och skulle välja en bok för att läsa under lunchstunden och hemresan. Då såg jag Anna Janssons böcker, och tänkte på din kommentar. Tur nog så fanns den allra första boken, för det är ju alltid kul att läsa dom i rätt ordning. *kram*

2008-05-10 @ 17:24:17
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Va kul att du tänkte på min kommentar :)

Ja precis, det blir så mycket bättre att läsa i rätt ordning. Det blir så snurrigt att hålla reda på allt i huvudet annars.

Kramar

2008-05-10 @ 17:47:58
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag tar faktiskt till mig alla tips som jag får! :-D

Om jag tycker att boken är bra, så köper jag nog fler till sommaren.

Kram!

2008-05-10 @ 17:51:37
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0