Fattas "Skicka Kommentar-Knappen"? (Uppdaterad)

Ibland när jag ska skicka kommentarer i min egen blogg som svar till kommentarer, så finns det ingen grå knapp längst ner med texten Skicka Kommentar på.

Jag har skrivit till Spotlife och bett dom fixa problemet. Men om ni andra har det problemet nu också, så finns det ett sätt att komma runt det.

Längst ner till höger så finns det ett förstoringsglas, texten 100 % och så en liten pil. Om ni klickar på pilen, och sen väljer 75 % istället, då blir texten mindre, och rutan med Skicka Kommentar kommer fram.

Bra va!? Så att ni alltid kan kommentera!
För jag älskar ju att få kommentarer! ;-D








(Uppdaterad klockan 21:35)

Spotlife har redan åtgärdat problemet! Dom är helt otroligt snabba med sin support och service. Dom gjorde den vita rutan, som man skriver sin kommentar i, något mindre. Då ska det förhoppningsvis inte hända igen att knappen "försvinner". Men om den ändå skulle göra det, så gör som jag skrev ovanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0