Inget Internet... Ingen Teve... Ingen Telefon... :-( (Uppdaterad)

Här i Farsta så har ComHem något stort tekniskt fel. Vi har ju både vårt Internet, vår teve, och vår hemtelefon via ComHem. Och ingenting fungerar nu...

Hemtelefonen spelar ju ingen roll, den använder vi nästan aldrig. Vi använder nästan bara våra mobiler.

Teven kanske man saknar lite framåt kvällen om den inte börjar att fungera igen. Jag hade ju tänkt se "Var fan är mitt band" med Magnus Uggla, och också "Berg flyttar in" med Carina Berg. Men det gör inte så mycket om jag missar det, så viktigt är det inte. Och i så fall så finns det väl både repriser, och man kan ju även se i efterhand på Internet.

Jag vet inte hur länge det har varit fel. När jag kom från jobbet, vid strax efter två, så fungerade det inte. Nu är klockan snart halvåtta, och det är fortfarande fel. Minst fem timmar har det i alla fall varit fel...

Det är tydligen något stort fel för dom flesta av ComHems kunder i hela Farsta. Och dom vet inte när det kommer igång igen.

Men tur nog så har jag ju mitt lilla mobila bredbandsmodem från Tele2! Så jag har ju Internet! Och kan blogga, surfa, läsa bloggar, och läsa nyheter! Vilken tur va!? ;-D





(Uppdaterad klockan 20:20)

ComHem kom igång vid åttatiden igen, efter att ha legat nere i minst sex timmar...


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jaa! det var verkligen tur! man känner sig halv utan internet faktiskt :P

2008-05-23 @ 19:31:21
URL: http://komigenanna.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Hahaha! Helt sant! Jag är oerhört Internet-beroende! ;-D

2008-05-23 @ 19:34:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0