Mors Dags-present från mina älskade ungar.




I Mors Dags-present från mina älskade ungar så fick jag en liten söt presentpåse med ett väldigt vackert gratulationskort i med en vacker dikt och en fin hälsning. Och så låg det en mascara, en eyeliner, och en kajalpenna i påsen.


Dikten som är tryckt på kortet:

Mamma.

En mamma det är något mycket speciellt.
Hon tjatar, stöttar, fostrar, men gör det ganska snällt.

Att tycka om mig som jag är det kan du också klara,
och tänker inte längre på hurdan jag borde vara.

Du lärt mig tro att det jag vill det kan jag också nå,
ja människor som du det finns det väldigt få.

Så känslorna för dig ja de är helt unika
dig kan jag aldrig byta ut, dig kan jag aldrig svika.


Sen så hade mina älskade ungar skrivit:

Grattis på Mors Dag!

Vi älskar dig!

Din dotter & din son!



Jag fick ju också ett gulligt mail i natt av Jenny. 


TACK FÖR ALLT MINA ÄLSKADE UNGAR!
Jag älskar er otroligt mycket!
Och jag är oerhört glad och stolt över er!
Massor med pussar och kramar från Mamma!

Kommentarer
Postat av: Duvan

Men så fint:)

2008-05-25 @ 18:48:48
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Ja, jag blev jätteglad! :-D

2008-05-25 @ 19:37:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0