Vad Fan har hänt med ComHem?!?! ;-(

Nu har vi inget Internet, ingen Telefon, och ingen Teve här igen... :-(

I går så låg det nere i minst sex timmar...
Från minst vid tvåtiden på eftermiddagen, och till åttatiden på kvällen...

Nu har det legat nere sen femtiden...
En och en halv timme hittills.

Så här står det på ComHems hemsida:

"Meddelande från Kundservice

Avbrott samtliga tjänster i Farsta

Vi har för närvarande avbrott på samtliga tjänster i Farsta. Felavhjälpning pågår."

Jag hoppas verkligen att det kommer igång till Melodifestivalen börjar klockan nio...
Och helst tills Sommarkrysset börjar klockan åtta.

Och himla tur att jag har mitt lilla mobila bredbandsmodem från Tele2! ;-)



(Uppdaterad klockan 19:00)

ComHem kom igång vid sjutiden...
"Bara" cirka två timmars avbrott den här gången...


Kommentarer
Postat av: Duvan

Men gud så tråkigt! Hoppas ni får tillbaka den till ikväll!!!

2008-05-24 @ 18:33:39
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Ja, just i kväll så är det ju djävligt tråkigt om det inte kommer igång... En annan kväll så hade jag inte brytt mig så mycket. Men Melodifestivalen vill man ju faktiskt se och höra... :-(

2008-05-24 @ 18:40:40
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

När det blir strömavbrott i så många timmar, får ni någon ersättning då? (eller avdrag på räkningen?).

2008-05-24 @ 19:14:31
Postat av: Bim

---> Josefin: Det tror jag inte. Eller jag har faktiskt ingen aning egentligen.

2008-05-24 @ 19:22:32
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0