;-)

Kolla varifrån!

;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så det blev en sådan.:) Vad kul! Jag provade Nintendo wii för allra första gången i helgen hos mina svärföräldrar. Jag är ju som tidigare skrivit gravid och i v 31 så att spela tennis i det tillståndet var jobbigt med ack så kul. Jag fick inse mig besegrad och trött redan efter ett par bollar. När jag har bebisen utanför magen och är i bättre fysiskt skick då ska jag ta revanch.



Hoppas du får mycket glädje av spelet. Har inte testat intrument alls men det ser skoj ut. Ha det gott!

/Jennie

2008-11-26 @ 15:43:25
Postat av: Bim

---> Jennie: Vi har spelat i nästan sex timmar nu! Och det är grymt kul! Text och bilder kommer strax! :-)

2008-11-26 @ 21:46:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0